Όροι Συμμετοχής - Οδηγίες
Η διαδικασία αξιολόγησης, τα ζητούμενα και οι όροι συμμετοχής των βραβείων
Στα βραβεία μπορούν να υποβάλουν υποψηφιότητα όλες οι επιχειρήσεις που εφαρμόζουν προγράμματα loyalty ή λαμβάνουν πρωτοβουλίες με σκοπό το loyalty, καθώς και επιχειρήσεις που παρέχουν συμβουλευτικές υπηρεσίες, κατασκευάζουν ή/ και εμπορεύονται αντίστοιχα προγράμματα / τεχνολογίες. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι εταιρείες οι οποίες λειτουργούν νόμιμα με τις προβλεπόμενες άδειες εργασίας και εδρεύουν στην Ελλάδα και στην Κύπρο.
Μια υποψηφιότητα μπορεί να κατατεθεί σε περισσότερες από μια Κατηγορίες Βράβευσης, εφόσον περιλαμβάνει την περιγραφή και το υποστηρικτικό υλικό που αρμόζει στην εκάστοτε Κατηγορία Βράβευσης. Κάθε υποψηφιότητα θα πρέπει να απαντά με συγκεκριμένη δομή και σαφήνεια ανάλογα με το περιεχόμενο και τα ζητούμενα της κατηγορίας στην οποία υποβάλλεται.
Μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής υποψηφιοτήτων, δεν επιτρέπεται οποιαδήποτε αλλαγή.
Οι συμμετέχουσες/συμμετέχοντες στα βραβεία φέρουν την πλήρη και αποκλειστική ευθύνη για τις υποψηφιότητες που υποβάλλουν, καθώς και για την αλήθεια, πληρότητα και ακρίβεια των στοιχείων που περιλαμβάνονται σε αυτές.
Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων από την Επιτροπή Αξιολόγησης, πραγματοποιείται με βάση τα στοιχεία που οι συμμετέχοντες έχουν υποβάλει στην online υποψηφιότητα. Διευκρινίζεται ότι η Διοργανώτρια Εταιρεία δεν υποχρεούται να προβαίνει σε έλεγχο της αλήθειας, ορθότητας και της ακρίβειας των στοιχείων που υποβάλλουν οι συμμετέχοντες οργανισμοί και εταιρείες, ωστόσο η Boussias Events έχει το δικαίωμα να ακυρώσει ή/ και αποκλείσει ή/και να μην βραβεύσει μια υποψηφιότητα αν υποπέσει στην αντίληψή της ή αν υπάρχουν ενδείξεις ότι τα στοιχεία που έχουν υποβληθεί είναι ψευδή ή ανακριβή, ή αν έχουν αποσιωπηθεί ουσιώδη στοιχεία στην υποβληθείσα υποψηφιότητα. Αντίστοιχα, εφόσον ζητηθεί, θα πρέπει οι συμμετέχοντες να είναι σε θέση να προσκομίσουν στοιχεία που να αποδεικνύουν όσα αναφέρονται στον φάκελο της υποψηφιότητας. Σε κάθε περίπτωση πάντως, η Boussias Events, ως Διοργανώτρια Εταιρεία, και η Επιτροπή Αξιολόγησης δεν φέρουν καμία ευθύνη σε περίπτωση ψευδούς ή ανακριβούς δήλωσης, ή αποσιώπησης ουσιωδών στοιχείων σε μια υποψηφιότητα.
Η Διοργανώτρια Εταιρεία, κατόπιν εισήγησης του/της Προέδρου ή της Επιτροπής Αξιολόγησης, διατηρεί το δικαίωμα, μετά την υποβολή των υποψηφιοτήτων, να συγχωνεύσει ή να ακυρώσει κατηγορίες, καθώς και να μεταφέρει υποψηφιότητες σε διαφορετική κατηγορία.
Σε περίπτωση ισοβαθμίας δύναται να δοθούν περισσότερα βραβεία ίδιας κλίμακας.
Οι κατηγορίες χωρίς ανταγωνισμό / μεμονωμένες υποψηφιότητες: Α. Αξιολογούνται απέναντι στον Μέσο Όρο (Μ.Ο.) της ενότητας, η οποία περιλαμβάνει παρόμοιες εννοιολογικά κατηγορίες. Ο Μ.Ο. προκύπτει από το σύνολο των υποψηφιοτήτων σε όλες τις κατηγορίες της ενότητας, ακόμα και όσες δεν βραβεύονται. Εφόσον η βαθμολογία της υποψηφιότητας είναι υψηλότερη από τον Μ.Ο. της ενότητας, τότε βραβεύεται με Gold. Αυτή η διαδικασία διασφαλίζει σχετικό ανταγωνισμό ακόμα και σε μεμονωμένες υποψηφιότητες. Β. Εναλλακτικά, ο/η Πρόεδρος έχει το δικαίωμα να αποφασίσει: i. Συγχώνευση κατηγοριών που είναι παρόμοιες εννοιολογικά και σίγουρα πριν από τη διαδικασία αξιολόγησης, ii. Αξιολόγηση
σε επίπεδο ίδιας ενότητας μαζί με άλλες μεμονωμένες υποψηφιότητες.
Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει στοιχεία του κειμένου της υποψηφιότητας, τα οποία δεν έχουν δηλωθεί ως εμπιστευτικά, σήματα και διακριτικά γνωρίσματα συμμετεχόντων στο πλαίσιο προβολής των βραβείων και των έργων που διακρίθηκαν σε αυτά.
Μετά την αξιολόγηση της Επιτροπής Αξιολόγησης, η Διοργανώτρια Εταιρεία θα ενημερώσει τους συμμετέχοντες και τις συμμετέχουσες για τα αποτελέσματα, τα οποία δεν είναι ανακοινώσιμα πριν την Τελετή Απονομής.
Ο τρόπος ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων θα είναι προσαρμοσμένος στις υγειονομικές, πολιτικές, οικονομικές συνθήκες που θα επικρατούν στη χώρα τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.
Οι συμμετέχουσες/συμμετέχοντες και οι υποψηφιότητες που υποβάλλονται δεν ανακοινώνονται δημοσίως. Με εξαίρεση τη Διοργανώτρια Εταιρεία, οι συμμετέχοντες και οι υποβληθείσες υποψηφιότητες γνωστοποιούνται μόνο στα μέλη της Επιτροπής Αξιολόγησης για τους σκοπούς της αξιολόγησης. Μετά την ολοκλήρωση της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων ανακοινώνονται μόνο τα βραβευμένα έργα.
Οι νικητές και νικήτριες της διοργάνωσης μπορούν να αναφέρονται στην διάκρισή τους (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δελτία τύπου, έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα) χρησιμοποιώντας τον τίτλο της διάκρισης ως αυτός έχει απονεμηθεί (αυτολεξεί) από την Εταιρεία, ενώ απαγορεύεται ρητώς οποιαδήποτε παραλλαγή του τίτλου (ακόμη και η μετάφρασή του από την ελληνική στην αγγλική γλώσσα και το αντίστροφο),
εκτός αν συναινέσει προς τούτο ρητώς και εγγράφως η Εταιρεία, της Εταιρείας μη ευθυνόμενης για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί σε συμμετέχοντες της διοργάνωσης ή σε οιονδήποτε τρίτο, σε περίπτωση μη συμμόρφωσής σας με το ανωτέρω.
Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει μονομερώς τους όρους των βραβείων ή να αναβάλει ή ματαιώσει τη διοργάνωση, σε οποιαδήποτε φάση της, εάν συντρέχει σοβαρός λόγος. Σε κάθε περίπτωση, η Διοργανώτρια Εταιρεία θα ενημερώσει σχετικά τους συμμετέχοντες οργανισμούς μέσω email.
Η διοργανώτρια εταιρεία έχει το δικαίωμα ανάκλησης βραβείου από τη νικήτρια εταιρεία, εφόσον παρατηρηθεί οποιαδήποτε παραποίηση λογοτύπου, τροποποίηση κατηγορίας βράβευσης ή/και χρονολογίας.
Οι συμμετέχουσες/συμμετέχοντες στα βραβεία ουδεμία αξίωση δύνανται να προβάλλουν έναντι της Διοργανώτριας Εταιρείας απορρέουσα από τις ως άνω ενέργειες, καθώς και εν γένει από τη συμμετοχή τους στα βραβεία.
Το ποσό που καταβάλει η εταιρεία για την εγκυρότητα της υποψηφιότητας είναι μη επιστρέψιμο.
Η προσφορά Early Bird ισχύει για υποψηφιότητες που θα εξοφληθούν έως τη λήξη της προσφοράς. Σε περίπτωση ακύρωσης δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.
Οι συμμετοχές στην Τελετή Απονομής πρέπει να προπληρωθούν και το κόστος των συμμετοχών πρέπει να καταβληθεί το αργότερο έως 2 ημέρες πριν την Τελετή Απονομής, σε διαφορετική περίπτωση δεν αποστέλλονται τα εισιτήρια.
Τυχόν ακυρώσεις συμμετοχών στην Τελετή Απονομής πρέπει να γνωστοποιηθούν εγγράφως έως και πέντε ημέρες πριν την Τελετή Απονομής, ειδάλλως θα τιμολογηθεί το 50% του κόστους συμμετοχής.
Σε περίπτωση μη προσέλευσης στην Τελετή Απονομής χωρίς έγγραφη ενημέρωση μέχρι και μία ημέρα πριν την Τελετή Απονομής, θα τιμολογηθεί το 100% του κόστους συμμετοχής.
Ενστάσεις και αιτήματα επαναξιολόγησης μπορεί να ληφθούν υπόψη σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις, όπως η ελάχιστη απόσταση από την αμέσως προηγούμενη βραβευθείσα υποψηφιότητα. Τέτοια αιτήματα θα πρέπει να υποβάλλονται γραπτώς εντός 5 ημερών από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. Εφόσον γίνουν αποδεκτά, ο Πρόεδρος αναλαμβάνει να τα εξετάσει και να λάβει σχετική απόφαση.
Οι συμμετέχουσες /συμμετέχοντες, υποβάλλοντας την υποψηφιότητά τους, αποδέχονται πλήρως και ανεπιφύλακτα τους παραπάνω όρους συμμετοχής, καθώς και τις αποφάσεις της Επιτροπής Αξιολόγησης, η οποία είναι και η μόνη αρμόδια για την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων και την οριστικοποίηση
των αποτελεσμάτων. Οι συμμετέχουσες / συμμετέχοντες παραιτούνται κάθε σχετικής αξίωσης τους, της Διοργανώτριας Εταιρείας μη ευθυνόμενης για οποιαδήποτε ζημία.
Υποβολή Υποψηφιοτήτων
Η υποβολή των υποψηφιοτήτων στα βραβεία πραγματοποιείται ηλεκτρονικά με τη συμπλήρωση της αντίστοιχης αίτησης συμμετοχής στο website του βραβείου.
Οι τρόποι πληρωμής είναι:
- Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα
- Με τραπεζική κατάθεση του συνολικού κόστους της συμμετοχής στον τραπεζικό λογαριασμό που αναγράφεται στην αίτηση εγγραφής. (Για την αμεσότερη εξυπηρέτησή σας επιλέξτε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα καθώς απαιτείται αποστολή αποδεικτικού κατάθεσης εδώ: https://loyaltyawards.boussiasevents.gr/bank-transfer-receipt/)
Σε περίπτωση ακύρωσης κάποιας εκ των υποψηφιοτήτων ή και όλης της συμμετοχής, το ποσό είναι μη επιστρέψιμο. Σε περίπτωση έκτακτου κωλύματος, επικοινωνείτε με τη Διοργανώτρια Εταιρεία.
Διαδικασία Έγκυρης
Υποβολής Υποψηφιοτήτων
Μια εγγραφή μπορεί να περιλαμβάνει πολλές
υποψηφιότητες, καθώς επιλέγετε όσες επιθυμείτε από τις Κατηγορίες Υποψηφιοτήτων. Εφαρμόζεται
ο τιμοκατάλογος που είναι σε ισχύ τη δεδομένη
χρονική στιγμή.
Για να θεωρηθεί έγκυρη η συμμετοχή σας, θα πρέπει μέχρι την προθεσμία υποβολής υποψηφιοτήτων:
- Να εξοφλήσετε το συνολικό κόστος της συμμετοχής.
- Να ολοκληρώσετε και να υποβάλλετε τα ζητούμενα για κάθε υποψηφιότητα.
- Οι τρέχοντες όροι και προϋποθέσεις αφορούν τη συμμετοχή σας στα βραβεία με τις υποψηφιότητες που επιλέγετε να συμμετάσχετε. Για τη συμμετοχή σας σε ενδεχόμενη τελετή απονομής, η Διοργανώτρια εταιρεία θα ενημερώσει για το κόστος συμμετοχής και τους υπόλοιπους όρους. Παρακαλούμε δείτε περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα Ανακοίνωση Αποτελεσμάτων / Απονομή Βραβείων.
- Οι υποψηφιότητες που υποβάλλονται με τιμές Early Bird, θα πρέπει να εξοφληθούν έως τη λήξη της προσφοράς. Σε αντίθετη περίπτωση, το κόστος διαμορφώνεται χωρίς πρότερη ειδοποίηση στην τιμή του ισχύοντα τιμοκατάλογου. Η εξόφληση των υποψηφιοτήτων θα πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι την τελική προθεσμία υποβολής των υποψηφιοτήτων.
Ζητούμενα Υποψηφιότητας
Για να υποβάλετε τις υποψηφιότητές σας στην online αίτηση, θα σας ζητηθεί να παρέχετε τα παρακάτω ζητούμενα:
Υποχρεωτικά Ζητούμενα για Όλες τις Ενότητες εκτός 5. Best In-house Loyalty Team
1. Τίτλος υποψηφιότητας (έως 15 λέξεις)
Συμπληρώστε τον τίτλο της υποψηφιότητάς σας με πεζοκεφαλαία γράμματα, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί.
2. Συμμετέχουσα εταιρεία #1
Συμπληρώστε την επωνυμία της συμμετέχουσας εταιρείας #1, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί (π.χ. Boussias Events). Κάθε εταιρεία που θα δηλωθεί, σε περίπτωση διάκρισης, θα πριμοδοτηθεί με τους αντίστοιχους πόντους στην καταμέτρηση για την ανάδειξη των κορυφαίων της χρονιάς: 10 πόντους για το Platinum, 7 για το Gold, 3 για το Silver και 1 για το Bronze.
Σημ.: η επωνυμία θα πρέπει συμπληρωθεί η ίδια σε όλες τις υποψηφιότητες για να μετρηθούν οι πόντοι του Κορυφαίου Βραβείου.
3. Δραστηριότητα συμμετέχουσας εταιρείας #1
Επιλέξτε εάν η συμμετέχουσα εταιρεία #1 είναι Agency (Ναι / Όχι). Το Agency που θα δηλωθεί, σε περίπτωση διάκρισης, θα πριμοδοτηθεί με τους αντίστοιχους πόντους στην καταμέτρηση για την ανάδειξη του Loyalty Agency of the Year: 10 πόντους για το Platinum, 7 για το Gold, 3 για το Silver και 1 για το Bronze.
4. Συμμετέχουσα εταιρεία #2 (προαιρετικά)
Συμπληρώστε την επωνυμία της συμμετέχου σας εταιρείας #1, όπως επιθυμείτε να ανακοι νωθεί (π.χ. Boussias Events). Κάθε εταιρεία που θα δηλωθεί, σε περίπτωση διάκρισης, θα πρι μοδοτηθεί με τους αντίστοιχους πόντους στην καταμέτρηση για την ανάδειξη των κορυφαίων της χρονιάς: 10 πόντους για το Platinum, 7 για το Gold, 3 για το Silver και 1 για το Bronze.
Σημ.: η επωνυμία θα πρέπει συμπληρωθεί η ίδια σε όλες τις υποψηφιότητες για να μετρηθούν οι πόντοι του Κορυφαίου Βραβείου
5. Δραστηριότητα συμμετέχουσας εταιρείας #2 (προαιρετικά)
Επιλέξτε εάν η συμμετέχουσα εταιρεία #2 είναι Agency (Ναι / Όχι). Το Agency που θα δηλωθεί, σε περίπτωση διάκρισης, θα πριμοδοτηθεί με τους αντίστοιχους πόντους στην καταμέτρηση για την ανάδειξη του Loyalty Agency of the Year: 10 πόντους για το Platinum, 7 για το Gold, 3 για το Silver και 1 για το Bronze.
6. Επωνυμία Brand
Συμπληρώστε την επωνυμία του Brand. Κάθε επωνυμία που θα δηλωθεί, σε περίπτωση διά κρισης, θα πριμοδοτηθεί με τους αντίστοιχους πόντους στην καταμέτρηση για την ανάδειξη του Loyalty Brand of the Year: 10 πόντους για το Platinum, 7 για το Gold, 3 για το Silver και 1 για το Bronze.
Σημ.: η επωνυμία θα πρέπει συμπλη ρωθεί η ίδια σε όλες τις υποψηφιότητες για να μετρηθούν οι πόντοι του Κορυφαίου Βραβείου. Σε περίπτωση που το Brand δεν διεκδικεί το Loyalty Brand of the Year μπορείτε να βάλετε παύλα (-) στο συγκεκριμένο πεδίο.
7. Δημιουργοί / Συντελεστές (προαιρετικά)
Παρακαλούμε αναφέρετε ποιοι είναι οι συντελεστές των έργων που περιλαμβάνονται στην υποψηφιότητά σας
Υποχρεωτικά Ζητούμενα για την Ενότητα 5. Best In-house Loyalty Team
1. Τίτλος υποψηφιότητας (έως 15 λέξεις )
Συμπληρώστε τον τίτλο της υποψηφιότητάς σας με πεζοκεφαλαία γράμματα, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί.
2. Συμμετέχουσα εταιρεία
Συμπληρώστε τη συμμετέχουσα εταιρεία με πεζοκεφαλαία γράμματα, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί.
3. Επωνυμία Brand
Συμπληρώστε την επωνυμία του Brand. Κάθε επωνυμία που θα δηλωθεί, σε περίπτωση διά κρισης, θα πριμοδοτηθεί με τους αντίστοιχους πόντους στην καταμέτρηση για την ανάδειξη του Loyalty Brand of the Year: 10 πόντους για το Platinum, 7 για το Gold, 3 για το Silver και 1 για το Bronze.
Σημ.: η επωνυμία θα πρέπει συμπλη ρωθεί η ίδια σε όλες τις υποψηφιότητες για να μετρηθούν οι πόντοι του Κορυφαίου Βραβείου. Σε περίπτωση που το Brand δεν διεκδικεί το Loyalty Brand of the Year μπορείτε να βάλετε παύλα (-) στο συγκεκριμένο πεδίο.
Υποχρεωτικά Ζητούμενα για Όλες τις Ενότητες
8. Περιγραφή & στοιχεία της υποψηφιότητας (έως 1.000 λέξεις)
Αναφέρετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία που παρουσιάζουν όσο πιο ολοκληρωμένα την υπο ψηφιότητά σας, παραθέτοντας όσο το δυνατόν περισσότερα ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία και αναφέροντας την καινοτομία, τα οφέλη και τα αποτελέσματα που είχε, σύμφωνα με την κατη γορία που συμμετέχει, λαμβάνοντας υπόψη τα κριτήρια αξιολόγησης και αναφέροντας τους λόγους για τους οποίους πιστεύετε ότι θα πρέ πει να βραβευθεί στη συγκεκριμένη κατηγορία. Αναφέρετε την αρχική ιδέα και σχεδιασμό, τον τόπο ή το μέσο ή τον τρόπο υλοποίησης, ποιο σκοπό εξυπηρετεί και ποιες ήταν οι προκλήσεις που αντιμετωπίσατε. Να λάβετε τα κριτήρια αξιολόγησης και απαντήστε στις σχετικές ερωτήσεις όπως θα δείτε παρακάτω:
Καθώς το κείμενο υποψηφιότητας είναι μείζονος σημασίας κατά την αξιολόγηση κάθε υποψηφιότητας, σας ενθαρρύνουμε:
- Να δώσετε έμφαση στα στοιχεία εκείνα που καθιστούν τη συγκεκριμένη συναλλαγή ή την παρουσία της ομάδας στην αγορά μοναδική, ανταγωνιστική και καινοτόμο στην κατηγορία που υποβάλλετε υποψηφιότητα.
- Να συμπεριλάβετε ποιοτικά ή ποσοτικά δεδομένα και χαρακτηριστικά, που κατά την κρίση σας, ενισχύουν την υποψηφιότητα σας.
- Να περιγράψετε με σαφήνεια το περιβάλλον της αγοράς που κινείται η υποψηφιότητά σας, κα θώς και τους λόγους για τους οποίους θεωρείτε ότι πρέπει να ξεχωρίσει η υποψηφιότητά σας.
- Να περιγράψετε τεκμηριωμένα τα αποτελέσμα τα/ωφέλειες που προέκυψαν από μια συγκεκρι μένη συναλλαγή ή από την συνολική παρουσία της υποψήφιας ομάδας σε συγκεκριμένο κλάδο της αγοράς – θα συνεκτιμηθούν ποιοτικά και ποσοτικά στοιχεία αναφορικά με τον τρόπο αντιμετώπισης προκλήσεων.
9. Στην παραπάνω περιγραφή υπάρχουν εμπι στευτικά́ στοιχεία;
Παρακαλούμε να μας επισημάνετε αν στην περιγραφή της υποψηφιότητάς σας υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία, τα οποία δεν θέλετε να δημοσιοποιηθούν. Διευκρινίζεται ότι εφόσον υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία, η Διοργα νώτρια Εταιρεία δεν θα προβεί στη δημοσιο ποίησή τους, ωστόσο θα τα γνωστοποιήσει σε όσους έχουν σχέση µε τη διοργάνωση και την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων (συμπερι λαμβανομένης ενδεικτικά, και όχι περιοριστικά της Κριτικής Επιτροπής, η οποία θα αξιολογεί αλλά δεν θα δημοσιοποιεί τυχόν εμπιστευτικά στοιχεία). Η Διοργανώτρια Εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει για στοιχεία της υποψηφιότητας τα οποία δημοσιοποιήθηκαν και τα οποία δεν είχαν χαρακτηρισθεί ως εμπιστευτικά κατά την υποβολή της υποψηφιότητας από τη συμμετέχουσα εταιρεία/ομάδα, η οποία είναι και αποκλειστικά υπεύθυνη.
10. Media-ready synopsis (έως 100 λέξεις)
Παρακαλούμε να καταρτίσετε μια σύνοψη της υποψηφιότητάς σας, η οποία θα δημοσιευθεί, σε περίπτωση βράβευσής σας, ενδεικτικά:
- στην ιστοσελίδα των βραβείων
- στα έντυπα και στα ηλεκτρονικά μέσα της Boussias Media
- Στα Social Media της Boussias Events
- Στα δελτία τύπου σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης τρίτων κλπ.
- Ενδέχεται να υποστηρίζει την εκφώνηση του βραβείου στην τελετή απονομής εφόσον πραγματοποιηθεί.
Γράψτε περιγραφή της υποψηφιότητάς σας με μεστό χαρακτήρα. Συμπεριλάβετε τους κύριους λόγους τεκμηρίωσης, τα οφέλη και συμπερά σματα της υποψηφιότητάς σας και αποφύγετε κείμενα εμπορικού – διαφημιστικού χαρα κτήρα. Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύσει κείμενα, εφόσον αυτά δεν αποσταλούν μαζί με την υποψηφιότη τα ή δεν πληρούν τα παραπάνω κριτήρια.
11. Media – ready image – Ceremony Image (έως 1 αρχείo jpg, έως 5 ΜΒ το αρχείο, landscape, min 75 dpi, 1920X1080px)
Προσθέστε media – ready image σχετικό με την υποψηφιότητά σας. Σε περίπτωση που βρα βευθεί η υποψηφιότητά σας, το image που θα ανεβάσετε εδώ θα εμφανιστεί – χωρίς επιπλέον ενημέρωση ή έγκριση – στην τελετή απονομής των βραβείων κατά την ανακοίνωση του βρα βείου σας. Διαλέξτε λοιπόν το κατάλληλο!
12. Thumbnail (preview image)(έως 1 αρχείο png, jpg ή gif, έως 2 ΜΒ, 300Χ300px)
Προσθέστε ένα σχετικό thumbnail με την υποψηφιότητά σας. Θα χρησιμοποιηθεί για τη δημόσια προβολή της υποψηφιότητας στη λίστα με τα βραβεία.
13. Gallery (προαιρετικά – αρχεία png, jpg ή gif, έως 5 ΜΒ το αρχείο)
Για μια ολοκληρωμένη εικόνα της υποψηφιότητάς σας, είναι απαραίτητο να συνοδεύσετε το κείμενο σας με φωτογραφίες.
14. Links (προαιρετικά)
Προσθέστε ένα ή περισσότερα ενεργά links της υποψηφιότητάς σας
15. Γραφήματα (προαιρετικά – αρχείο .pdf, έως 4 αρχεία, μέχρι 20MB το αρχείο)
Συμπεριλάβετε γραφήματα (σε pdf) εάν πιστεύ ετε ότι θα διευκολύνουν το έργο της Κριτικής Επιτροπής και θα συμβάλουν στην καλύτερη κατανόηση και αξιολόγηση της υποψηφιότητας.
16. Case Study Video (προαιρετικά – YouΤube, Vimeo, Wistia, Loom ή Facebook Video)
Προσθέστε το video της υποψηφιότητάς σας (https://www.youtube.com/ watch?v=12345678 ή https://vimeo.com/12345678). Για συμβουλές πώς να συντάξετε μια πετυχημένη υποψηφιότητα, συμβουλευτείτε το site των βραβείων ή μιλήστε με τον υπεύθυνο υποψηφιοτήτων.
Στρατηγική & Οφέλη:
Εξηγήστε με σαφήνεια τον σκοπό του loyalty προγράμματος και τη σύνδεσή του με τη συνολική επιχειρησιακή στρατηγική. Δείξτε πώς το πρόγραμμα ενισχύει την αξία του brand, υποστηρίζει τις πωλήσεις και συμβάλλει σε εταιρικές στρατηγικές όπως εισαγωγή νέων προϊόντων ή υπηρεσιών, rebranding ή είσοδο σε νέες αγορές. Παρουσιάστε ξεκάθαρη στρατηγική στόχευση, συνδέστε την πρωτοβουλία με τη στρατηγική και τις επιχειρησιακές επιδόσεις. Χρησιμοποιήστε ποιοτικά και ποσοτικά δεδομένα.
Δημιουργικότητα & Καινοτομία:
Παρουσιάστε τη μοναδικότητα του προγράμματός ή πρωτοβουλίας σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Αναδείξτε τα πρωτότυπα στοιχεία, περιγράψτε συγκεκριμένες καινοτομίες που εφαρμόσατε και παρουσιάστε case studies ή customer testimonials που επιβεβαιώνουν τη δημιουργικότητα.
Εμπειρία:
Παρουσιάστε πώς το πρόγραμμα ενισχύει τη συνολική εμπειρία του καταναλωτή, πώς βελτιώνει το customer journey, ενισχύει το engagement και δημιουργεί συναισθηματικό δεσμό με το brand. Περιγράψτε την εμπειρία με συγκεκριμένα touchpoints και πώς συνδέεται με το brand storytelling και το customer sentiment μέσω μετρήσεων (πχ NPS, CSAT).
Αποτελέσματα / ROI:
Η μέτρηση της αποτελεσματικότητας είναι κρίσιμη. Δείξτε ποσοτικά και ποιοτικά δεδομένα που αποδεικνύουν την επιτυχία του loyalty προγράμματος, όπως αύξηση retention rate, engagement rates, αύξηση πωλήσεων. Συγκρίνετε τα αποτελέσματα με industry benchmarks και αρχικούς στόχους και αν είναι εφικτό, παρουσιάστε before & after data για να αναδείξετε την επίδραση της στρατηγικής.
Για να διασφαλίσετε μια ισχυρή υποψηφιότητα, η πρότασή σας πρέπει να είναι τεκμηριωμένη, δομημένη και να ξεχωρίζει με ουσιαστική καινοτομία. Επενδύστε στη δομή της πρότασής σας! Να είναι περιεκτική, data-driven, εμπλουτισμένη με visuals (graphs, case studies) και να επικοινωνεί ξεκάθαρα το impact του προγράμματος!
Αξιολόγηση Υποψηφιοτήτων
Επιτροπή Αξιολόγησης
Όλες οι υποψηφιότητες θα αξιολογηθούν
από την Επιτροπή Αξιολόγησης. Τα μέλη της
Επιτροπής Αξιολόγησης είναι εμπειρογνώμονες,
πανεπιστημιακοί, εκπρόσωποι φορέων και
υψηλόβαθμα στελέχη του marketing, της
διαφήμισης και της εξυπηρέτησης πελατών.
Η Διοργανώτρια Εταιρεία προβαίνει σε διαχωρισμό
των κριτών σε ομάδες, διασφαλίζοντας ότι δεν
υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων και ότι οι
κριτές έχουν ένα λογικό όγκο υποψηφιοτήτων
ο καθένας ώστε να πραγματοποιούν σε βάθος
μελέτη και αξιολόγησή τους. Κανένας κριτής δεν
γνωρίζει ποιοι άλλοι κριτές ανήκουν στην ίδια
ομάδα αξιολόγησης, για λόγους διατήρησης της
ανωνυμίας και για τη διασφάλιση της αμεροληψίας
των αποτελεσμάτων.
Η ψηφοφορία είναι μυστική και αυστηρά
προσωπική, ώστε να διασφαλίζεται η
αντικειμενικότητα των αποτελεσμάτων και να μην
επηρεάζεται το μέλος της Κριτικής Επιτροπής από
τις βαθμολογίες ή απόψεις άλλων.
Τα μέλη της Επιτροπής Αξιολόγησης ΔΕΝ βαθμολογούν:
- Υποψηφιότητες που έχουν υποβληθεί από την εταιρεία/φορέα όπου εργάζονται ή τον όμιλο εταιρειών όπου οι ίδιοι εργάζονται.
- Υποψηφιότητες που έχουν υποβληθεί από τρίτη εταιρεία (π.χ. πελάτη) και αφορούν έργο/ συναλλαγή/υπόθεση στην οποία συμμετείχε η εταιρεία στην οποία τα μέλη της Κριτική Επιτροπής εργάζονται.
Τα μέλη της Επιτροπής Αξιολόγησης οφείλουν να αυτοεξαιρεθούν από τη βαθμολόγηση οποιασδήποτε άλλης συμμετοχής με την οποία έχουν κάποια σχέση, προβαίνοντας σε σχετική δήλωση στην online πλατφόρμα αξιολόγησης. Επισημαίνεται ότι τα μέλη της Επιτροπής Αξιολόγησης επεξεργάζονται τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στις υποβληθείσες υποψηφιότητες αποκλειστικά και μόνον για τον σκοπό της αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων που τους έχουν ανατεθεί στο πλαίσιο της Διοργάνωσης και απαγορεύεται ρητώς οποιαδήποτε χρήση των στοιχείων αυτών από τους κριτές για ίδιον όφελος ή για οποιονδήποτε άλλο σκοπό που δεν σχετίζεται άμεσα με το έργο της αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων και την ανάδειξη των νικητών της Διοργάνωσης.
Κριτήρια Αξιολόγησης
- Στρατηγική & Οφέλη (25% βαρύτητα)
Ποιος ήταν ο σκοπός του προγράμματος ή της ενέργειας και πως σχετίζεται με τις ευρύτερες εταιρικές πρακτικές; Σε ποια επίπεδα εξελίχθηκε η επιχείρηση (από νέα προϊόντα μέχρι επέκταση σε νέες αγορές, rebranding κ.λπ.) ένεκα της στρατηγικής loyalty; - Δημιουργικότητα & Καινοτομία
(25% βαρύτητα)
Ποιά είναι τα καινοτόμα χαρακτηριστικά στην δημιουργία και υλοποίηση της πρωτοβουλίας και πως διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό. - Εμπειρία (25% βαρύτητα)
Ποια τα στοιχεία που διαμορφώνουν την εμπειρία του καταναλωτή και ποια τα στοιχεία μοναδικότητας της εμπειρίας αυτής; - Αποτελέσματα / ROI (25% βαρύτητα)
Πόσο αποτελεσματική ήταν η ενέργεια και ποια ήταν τα οφέλη που προέκυψαν; Ποια ήταν η επίδοσή της σε σχέση με τους μετρήσιμους στόχους που είχαν τεθεί αρχικά και πώς συγκρίνεται με τα σχετικά benchmarks της αγοράς;
Σύστημα Αξιολόγησης
- Η αξιολόγηση γίνεται βάσει των ανωτέρω κριτηρίων αξιολόγησης, τα οποία έχουν γνωστοποιηθεί τόσο στους συμμετέχοντες, όσο και στην Επιτροπή Αξιολόγησης.
- Κάθε υποψηφιότητα αξιολογείται από τo 0 – 100 με βάση τα ανωτέρω κριτήρια αξιολόγησης.
- Η τελική βαθμολογία κάθε υποψηφιότητας είναι ο μέσος όρος που εξάγεται από τις βαθμολογίες κάθε κριτή. Αυτή είναι και η τελική βαθμολογία, η οποία επικυρώνεται και από τον/την Πρόεδρο της Επιτροπής Αξιολόγησης.
- Αφού ολοκληρωθεί το χρονικό διάστημα της αξιολόγησης και κλείσει πλέον η πλατφόρμα, ο μόνος που αποκτά πρόσβαση σε όλες τις επιμέρους αξιολογήσεις και τα σχόλια των κριτών είναι ο Πρόεδρος της Επιτροπής Αξιολόγησης, ο οποίος επικυρώνει τα αποτελέσματα και τη διαδικασία.
- Οι κατηγορίες που έχουν μεμονωμένες υποψηφιότητες ενδέχεται να συγχωνευτούν με άλλες κατηγορίες κατόπιν απόφασης Προέδρου και σίγουρα πριν από την βαθμολόγησή τους. Εφόσον κάποια κατηγορία δεν δύναται να συγχωνευθεί, τότε αξιολογείται βάσει του μέσου όρου των βαθμολογιών της συγκεκριμένης ενότητας.
H αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων θα πραγματοποιηθεί το 1ο δεκαπενθήμερο του Απριλίου 2025.
Κόστος Υποψηφιότητας
Από 1 – 2 υποψηφιότητες: 385€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Από 3 – 5 υποψηφιότητες: 297€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Από 6 – 9 υποψηφιότητες: 269€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Από 10 – 20 υποψηφιότητες: 253€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Από 21 – 60 υποψηφιότητες: 211€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Από 61 υποψηφιότητες και άνω: 192€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα
Το ποσό που καταβάλει η εταιρεία για την
εγκυρότητα της υποψηφιότητας είναι μη
επιστρέψιμο.
Σε περίπτωση έκτακτου κωλύματος
επικοινωνήστε με τη Διοργανώτρια Εταιρεία στο
e-mail: [email protected]