Ενημερώσου Πρώτος/η για τις Κατηγορίες Υποψηφιοτήτων των
Loyalty Awards 2026.

Κριτική Επιτροπή

Τις υποψηφιότητες στα Loyalty Awards αξιολογεί κριτική επιτροπή με καταξιωμένα στελέχη από τις σημαντικότερες εταιρείες της αγοράς.

Προεδρος Επιτροπhς αξιολογησησ

Δρ. Χαράλαμπος Σαριδάκης

Jury President Loyalty Awards 2025

Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ και Συμπεριφοράς Καταναλωτή, Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ
“Είναι μεγάλη χαρά και τιμή να προεδρεύω της επιτροπής αξιολόγησης των Loyalty Awards. Η διοργάνωση αυτών των βραβείων για όγδοη χρονιά αποτελεί έναν θεσμό που στόχο έχει να αναγνωρίζει και να επιβραβεύει τις πιο καινοτόμες και αποδοτικές ενέργειες στον τομέα των προγραμμάτων πιστότητας.

Σε ένα εξόχως ανταγωνιστικό περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις και αυξημένες προσδοκίες πελατών, τα προγράμματα πιστότητας έχουν μετασχηματίσει από απλά συναλλακτικά συστήματα εξαργύρωσης πόντων, σε καινοτόμα μοντέλα διαχείρισης δεδομένων που στοχεύουν στην ενίσχυση της αγοραστικής εμπειρίας και στη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων με τον πελάτη μέσω της παροχής αξίας.

Στις σύγχρονες τάσεις των προγραμμάτων πιστότητας περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, η δυνατότητα πολυκαναλικής ενοποίησης, η «παιχνιδοποίηση» (gamification), η παροχή βιωματικών εμπειριών και η χρήση τεχνητής νοημοσύνης (AI). Με αυτούς τους τρόπους, η αγοραστική εμπειρία διευκολύνεται και ταυτόχρονα γίνεται πιο διασκεδαστική, ενώ παρέχεται η δυνατότητα απόλυτης εξατομίκευσης και καλύτερης πρόβλεψης της μελλοντικής αγοραστικής συμπεριφοράς. Η επιτροπή των Loyalty Awards φέρει τη μεγάλη ευθύνη να αξιολογεί τέτοιες ενέργειες, να αναδεικνύει την επιχειρηματική αριστεία και να επιβραβεύει τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές πρακτικές.

Τα Loyalty Awards 2025 απευθύνονται σε όλες τις επιχειρήσεις που δημιούργησαν μοναδικές εμπειρίες για τους πελάτες τους μέσω προγραμμάτων πιστότητας και κατάφεραν να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό. “

Τα Μέλη της Κριτικής Επιτροπής

AVRAAM

Μέλανη Αβραάμ

Head of Customer Operations, Elpedison
antwnopoulos

Λευτέρης Αντωνόπουλος

Youth & Mass Segments Manager – Vodafone Greece, Ph.D (c) – Athens University of Economics & Business, Lecturer – Queen Margaret University
varnavas

Ιάσονας Βαρνάβας

Digital Solutions Lead, Παπαστράτος
giannopoulou

Αγγελική Γιαννοπούλου

Customer Loyalty Programs Development, Όμιλος ΟΤΕ
dimitriou

Μαριέτα Δημητρίου

Group Loyalty Director,
Regency Entertainment S.A
imirziadis

Πέτρος Ιμιρζιάδης

CEO, SPC
kalenteroglou

Παύλος Καλενδέρογλου

Co-Founder & CEO - Threenitas, Chairman of the BoD - National Management & Industrial Engineering Association of Greece, Member of the Assembly Presidium - Technical Chamber of Greece
kameas

Θανάσης Καμέας

CEO & Founder, Plushost
karachaliou

Άννα Καραχάλιου

Customer Relationship Business Leader, Leroy Merlin
loizos_

Στέφανος Λοίζος

Marketing Head - Greece/Cyprus/Adriatics/Bulgaria, Nespresso
mantas

Στέλιος Μαντάς

Partner, Deloitte Digital Leader
mastori

Αγγελική Μάστορη

Brand and Events Manager, ENTERSOFT – SOFTONE
MATTHAIOS

Νίκος Ματθαίος

Επικεφαλής Τομέα Marketing Λιανικής Τραπεζικής, Εθνική Τράπεζα
mpekos

Δημήτρης Μπέκος

CRM Director, Novibet
panagiotopoulos

Φώτης Παναγιωτόπουλος

Strategy & Consulting Managing Director, Accenture
papadhmhtriou

Βάλια Παπαδημητρίου - Λοΐζου

CEO & Co-Founder DEVA GROUP,
Co-Founde keyvoto PXM
patsh

Μαρία Πάτση

Co-Founder & COO, Warply
sarantidou

Δρ. Βιβή Σαραντίδου

Marketing Academic
sigalos

Κώστας Σιγαλός

CEO, GLOBAL LINK, Μέλος Δ.Σ. ΕΙΕΠ
sideridis

Ισίδωρος Σιδερίδης

CEO, Pobuca
sinikoglou

Μιχάλης Σινίκογλου

Marketing Manager,
EUROPA PROFIL ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ Α.Β.Ε.
SYRIOPOULOS

Ανδρέας Συριόπουλος

Business Development Manager, Intelli Solutions
FATSEA

Αντωνία Φατσέα

Chief Commercial Officer, VALUE
xarmph

Φανή Χαρμπή

Co-Founder and COO, INTELIQUA

Δηλώσεις Κριτικής Επιτροπής των Loyalty Awards

“Η προβολή καλών πρακτικών και πρωτοβουλιών Loyalty είναι καθοριστική για την καινοτομία και την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων. Ο θεσμός των βραβείων αναδεικνύει τις επιτυχημένες στρατηγικές με επίκεντρο τον σύγχρονο πελάτη, ενθαρρύνοντας τη συνεχή εξέλιξη του κλάδου. Η διάδοση καινοτόμων ιδεών δημιουργεί ένα δυναμικό και ανταγωνιστικό περιβάλλον, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη των στρατηγικών Loyalty και στην ενίσχυση της πελατοκεντρικότητας. Η αναγνώριση των βέλτιστων πρακτικών ενισχύει το κίνητρο για συνεχή επένδυση σε καινοτόμες στρατηγικές, οδηγώντας σε μακροπρόθεσμη και βιώσιμη ανάπτυξη.”

Μέλανη Αβραάμ, Head of Customer Experience, Elpedison

“Η ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών Loyalty, προσφέρει έμπνευση και τάση για καινοτομία σε όλους τους επαγγελματίες του χώρου. Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον από τις νέες τεχνολογίες και από τις νέες συνήθειες του καταναλωτή, οι επαγγελματίες ενημερώνονται για τα επιτυχημένες πρωτοβουλίες με αποτέλεσμα την συνολική ανάπτυξη του marketing.”

Ιάσονας Βαρνάβας, Digital Solutions Lead, Παπαστράτος

“Acknowledging good loyalty practices promotes a culture of excellence, fostering motivation within loyalty teams enhancing at the same time customer satisfaction and retention. Celebrating excellence inspires innovation and continuous improvement, encouraging loyalty teams to adopt best practices as the standard. By spotlighting outstanding achievements, we drive the entire organization forward, setting a benchmark for success, cultivating a thriving, dedicated workforce.”

Μαριέτα Δημητρίου Group, Loyalty Director, Regency Entertainment S.A

“Σε ένα περιβάλλον όπου η καταναλωτική συμπεριφορά μεταβάλλεται διαρκώς, η ανάδειξη των πρωτοπόρων προγραμμάτων Loyalty αποτελεί πυξίδα για τη βιώσιμη ανάπτυξη του κλάδου. Ο θεσμός των βραβείων Loyalty Awards, δεν είναι απλώς μια αναγνώριση, αλλά ένας μηχανισμός που προωθεί την εξέλιξη μέσα από την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών και υψηλά πρότυπα εμπνέοντας νέες στρατηγικές που ενισχύουν τη σχέση καταναλωτή-επιχείρησης.”

Άννα Καραχάλιου, Customer Relationship Business Leader, Leroy Merlin

“Ο θεσμός των Loyalty Awards αναδεικνύει και επιβραβεύει πρακτικές που ενισχύουν τη σχέση των επιχειρήσεων και των οργανισμών με τους πελάτες τους. Η ανάδειξη αυτών των πρακτικών δεν λειτουργεί μόνο ως αναγνώριση της επιτυχίας, αλλά ως οδηγός και πηγή έμπνευσης για την εξέλιξη του loyalty marketing δίνοντας κίνητρο στις επιχειρήσεις να επενδύσουν σε πιο αποτελεσματικές στρατηγικές, αναβαθμίζοντας συνολικά το οικοσύστημα των προγραμμάτων πιστότητας προς όφελος των καταναλωτών.”

Nίκος Ματθαίος, Επικεφαλής Τομέα Marketing Λιανικής Τραπεζικής, Εθνική Τράπεζα

“Διαχρονικά, ο θεσμός των Loyalty Awards πρεσβεύει τις αξίες της συνεχούς προόδου, επιβραβεύοντας την αριστεία και ενισχύοντας τη δέσμευση των brands προς τους πελάτες τους. Στη Novibet δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στο Loyalty εισάγωντας καινοτόμες πρακτικές που αναβαθμίζουν την εμπειρία των πελατών μας και δίνουν νέα διάσταση στη συνολική εμπειρία διαδικτυακής ψυχαγωγίας.”

Δημήτρης Μπέκος, CRM Director, Novibet

“Στον κόσμο του Loyalty, η καινοτομία και η τεχνητή νοημοσύνη (AI) επαναπροσδιορίζουν τις εμπειρίες των πελατών, δημιουργώντας πιο προσωποποιημένες και αποδοτικές στρατηγικές αφοσίωσης. Η ανάδειξη καλών πρακτικών δεν είναι μόνο μια επιβράβευση, αλλά και μια ευκαιρία για τον κλάδο να εξελιχθεί, υιοθετώντας νέες τεχνολογίες που ενισχύουν τη σύνδεση brands και καταναλωτών. Τα βραβεία Loyalty παίζουν καθοριστικό ρόλο στην προώθηση αυτής της εξέλιξης, αναδεικνύοντας το AI ως καταλύτη για το μέλλον της πελατειακής εμπειρίας. “

Ισίδωρος Σιδερίδης, CEO, Pobuca

“Η προβολή καλών πρακτικών και πρωτοβουλιών Loyalty είναι κρίσιμη για την προώθηση της καινοτομίας και της αριστείας στον κλάδο. Τα Loyalty Awards ενισχύουν αυτήν την προσπάθεια, αναγνωρίζοντας και επιβραβεύοντας τις κορυφαίες στρατηγικές. Αυτή η αναγνώριση μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της πιστότητας πελατών κατά 20%, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Ως Chief Commercial Officer στην VALUE και μέλος της κριτικής επιτροπής, είμαι ενθουσιασμένη που θα συμβάλλω σε αυτήν την σημαντική πρωτοβουλία. “

Αντωνία Φατσέα, Chief Commercial Officer, VALUE